درمان جایگزین برای دیالیز برای مرحله 5 PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای دیالیز برای مرحله 5 PKDدرمان جایگزین برای دیالیز برای مرحله 5 PKD

درمان جایگزین برای دیالیز برای مرحله 5 PKDLa میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) بیماری کلیه پلی کیستیک به پنج مرحله تقسیم شده است. مرحله 5 PKD است مرحله نهایی از poliquística.Para بیماری کلیوی زندگی طولانی از بیماران، بیماران ممکن است پیشنهاد به diálisis.Cuáles درمان های جایگزین به دیالیز برای PKD مرحله 5؟

بیماری کلیه پلی کیستیک 5

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه اندام های دفعی که مسئول فیلتر کردن خون هستند و حفظ محیط داخلی estable.Si عملکرد کلیوی کمتر از 15٪ است، نشان می دهد بیماری های کلیوی در مرحله نهایی بدتر هستند. همانطور که کلیه می توانید محصولات و سموم زاید را از بدن حذف نمی کند، زندگی بیماران می تواند به راحتی تهدید می شود.

برای حفظ زندگی عمومی از بیماران که به احتمال زیاد برای شروع دیالیز هستند، شما می توانید مواد مولکولی کوچک اضافی و مایع از cuerpo.Sin حذف اما دیالیز است درمان آسان حتی برای اصلح بیمار نمی . که چرا بیماران دیالیزی دیگر، عوارض جانبی بیشتر و عوارض است.

آیا جایگزینی برای مرحله دیالیز درمان 5 PKD وجود دارد؟

پاسخ باید شرایط بیمار از بیمار بستگی دارد. اگر بیماران هنوز هم برخی از تابع ادرار یا کلیه، برخی از روش های درمانی می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کیست های کلیوی کوچک éxito.Mientras عملکرد کلیه به 15٪ و با ثبات افزایش یافته بود، آنها مجبور نیست که در مورد شروع نگران دیالیز است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان ابتکاری از طب سنتی چینی است که برتری بزرگ بیش از درمان بیماری مرحله 5 کلیه نشان داده شده است درمان poliquística.Esta است صدها نفر از فرمول که با توجه به وضعیت بیماری انتخاب است بیماران و گزارش معاینه پزشکی. بیماران تا کنون، آن کمک کرده است PKD مرحله 5 پیوند دیالیز و کلیه خلاص شوید.

اگر می خواهید سعی کنید این درمان، برای اولین بار ما باید سطح خود را از کراتینین و GFR اطلاع.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: